Ozlmylmz1 2 gün önce karantinaya alındım eşim pozitif 37 haftalığım karantina bitmesine 13 gün var karantinada doğum yapan varmı? Bebeğim bu sürede doğar diye çok korkuyorum eşim de yanımda olamaz ise bebeğimi göstermezlerse diye lütfen başına gelen yazsın???