Hanımlar selam 38+0 ım bugün. Biraz önce doktor kontrolünden geldim. Bizim beyefendinin gelesi yok. Çatı muayenesi yaptı doktorum bu arada korkulacak hiç bişey yok derin nefes alın verin acımadı benim hiç . Üst kemiğin dar eğer bebek 3500 olursa zorlanırsın sezaryen yapmamız gerekir dedi doktorum. Haftaya kadar bekleyelim takip edelim dedi. Bebek şimdi 3250 gr. Sorum şu ben zaten sezaryen normal arasında gidip geliyordum doktorum biraz normalde ısrarcı tabi bende normal olsun dedim ilk başta. Acaba diyorum beklemek istemediğimi söylesem de direk sezaryen mi yapsa. Şimdi yine nolacağı belli değil bebek günden güne kilo alacak 40 a kadar bekleyip yine sezaryene dönerse boşu boşuna beklemiş olacaz. Ozamana kadar kendisinin geleceğini de sanmıyorum çünkü ne açılma ne sancı hiç birşey yok. Bekledikçe ben bunalıma giriyorum bişey oldu mu olacak mı diye. Sizce arayıp direk sezaryen için gün ver desem mi. Ne dersiniz siz bekler miydiniz. Bir de annem durumu var tabi. Yeğenime bakıyor ben yanımda kalsın istiyorum ama yeğenimi istemiyorum ki hastane ortamında olmaz zaten daha 8 yaşında bırakacak kimse yok malesef. Eve geçince de aynı dert benim için sezaryen olup günü belirleyip yeğenimi de ona göre ayarlamak daha mantıklı geliyor. Siz olsanız napardınız.