6+1 de kalp atışını göremedik (karından bakıldı) kesenin içinde nokta kadar bir şey gördü bebektir muhtelemen geç döllenme olmuş gibi dedi doktor şuan 7+5iz 2 gün sonra 8+0 olacak kalp atışı var mı yok mu çok merak ediyorum ve kendime de stres yapıyorum sizce gitsem duyulur mu