Nemusto Kızlar merhaba Göğüs kalkanı,gümüş kapak,krem bunların hepsi illa olmalı mı gereksiz para harcamak istemiyorum tecrübeli olanlar şunu kesin al rahat edersin dediğiniz hangisi?
Laden Nemusto sadece göğüs kremi almıştım hiçbir işe yaramamıştı. Tahinin üzerinde biriken yağ sağolsun. Onca şey denemiştim de bir tek o iyi gelmişti🌺
Dilekcnkn Nemusto 3. Gebeliğim hiç birini almadım göğsümün ucu olduğu için yara falan olmadı direk tutabiliyor kalkan falan hiç bakmadım bile bir kez plastik göğüs ucu almıştım oda biberona alışınca onla denemek için o kadar .
honeyland Nemusto ben sadece krem aldım lansinoh diye göğüs ucu kremi inşallah yararı olurda elimde kalmaz veya göğüs ucu kapağına falan ihtıyac duymam işimi görür bakalım 😊
Aselzara000 Nemusto bence hepsi gereksiz bebeğin ucunu tek emmesin memenin koyu yerinin çoğunu ağzına koy hiçte yara olmaz krem aldım 80 liraya hiç te kullanmadım
Nemusto Laden kremi doğumdan önce kullanmaya baslayanlar var ondan sordum. Bide yara oluraa diye kapak diyolar herhalde
Laden Nemusto evet bende doğumdan önce kullanmaya başlamıştım. Bende hiçbir işe yaramadı aşırı yara olmuştu krem kullanmama rağmen☺️
Nemusto honeyland kaçıncı haftada kullanmaya baslıycaksınız😊 bende gereksiz almak istemiyorum acıkcası
honeyland Nemusto 33 haftalığım henüz kullanmaya başlamadım sadece gobegime tatlı badem yağı sürdüğümde göğüs uçlarıma da biraz biraz sürüyorum birde göğüs ucum hiç yok benim 😬
Kuzucukmoms Nemusto gümüş kapak aşırı pahalı ben ilk gebeliğimde göğüs kalkanı aldım yaralardan öyle kurtuldum kullanmadığım krem kalmamıştı sadece göğüs kalkanı işinizi görür bide her emzirmeden sonra karbonatlı suyla pamukla silin ardından hakiki zeytinyağ sürün ama zeytinyağını önce ısıtın soğuyunca sürün asiti gitsin
Kuzucukmoms Nemusto Philips avent bendeki göğüs uçlarım kopma derecesine gelmişti kanıyodu kullandığımın ertesi günü iyileşmişti çok şükür
Derya Nemusto sadece göğüs ucu kremi almıştım onu da ilk 2 gün kullandım yara oldu diye sonra geçince gerek bile kalmadı hiç öyle gümüş kapağa filan para vermedim benim için fazlasıyka gereksizdi🤷♀️
Derya Nemusto ama sana tavsiyem göğüslerin yara olsa bile emzirmeye devam et acısı var ama inan sütün çoğalıyor iyiki de kesmemişim dersin🌸