_yonca_6 80 liraya aldım o kremi ama bence aşırı gereksiz 1 aylk anneyim sadece ilk bi kaç gün yara oldu göğüs ucum o da sütüm çok azdı sık sık bebek emmek istiyordu . 2 defa sürdüm silmeden bebeğimi emzirdim sonra kustu sürmeye üşendim baktım hemen iyileşmiş bence fiyatına göre gereksiiz