Dün doktora gittim muayenem vardı ve bana pazartesi tekrar gel eşinle senin kan uyusmazligin var bunun için sana iğne yapmamız gerekiyor dediler ilk defa yaşıyorum bunu ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde yapmadılar şimdi neden böyle birşey çıktı korktum açıkçası çocuğa zararı olur diye böyle birşey yaşıyan var mı acaba ?