Mervenes1 Benim çok kramplarım oluyordu ve diş eti kanamalarımda oluyor doktorum o yüzden, VelBon adında bir ilaç verdi magnezyum ve kalsiyum içeriyor.
Zennur74 Merveelisa bende magvital kullanıyorum 20.haftamdayım ama hiçbir faydasını görmedim bu ayki muayene günümde doktoruma söylicem artık
Merveelisa Zennur74 bana iyi geliyo kullandığımda ekstra muz maden suyu flanda tüketiyorum günlük süt bide dedi doktor
373437 Bugün aile hekimi yazdı bana da aşırı kramplar ım oluyor dayanılmıyor bazen kullanmaya başlıcam yarın inşallah iyi gelir 🙏