KezibanUan Baharun2 25 ten sonra kan düşüşe geçiyo canım benimkidesınırda doktorum notmal düşmesi dedi doktorunla bu durumu konuş hapını günde 2 ye çıkarabilir çok düşükse kanın doğumda çok ihtiyacımız olcak kana :)
Glmsr KezibanUan Benimde kan değerim 11 çıkmıştı 33.haftamdayım 2 ye çıkarır mi acaba gün de bir kere iciyordum
Annesininumudu Baharun2 bende kullanıyorum ama bende yan etkilerini fazla gösterdi çok fazla baş ağrısı yaptı bide ishal yaptı doktora gittigimde sorucam bakalım bu arada sabahları bi tane aç karnına alıyorum
Glmsr Annesininumudu kan hapları genelde kabızlık yapıyor diyorlar sizde de ishal mi yaptı başka ilaç içiyorsanız ondan olabilir mi
Baharun2 Annesininumudu bende bunlardan korktum hep tok alıyodum ya,aç karnına alayım bi süre bakalım nolcaak canım
Caglaaa Ben de bugun başlayacagım ama eczanedeki bana yemek yedikten sonra tekrar acıkmaya başlayınca kullan dedi sabah daha mı yararlı
Baharun2 Caglaaa valla bilmiyorum ki canım bende hep tok alıyodum kaç aydır hiç bi ilerleme yok dedim bari aç karnına deneyim sabah
KezibanUan Glmsr kan değerimiz aynı çıkmış canım benimkini daha 2 ye çıkarmadı düşmesi normal dedi tekrar bakıcaklar doğuma yakın sanırım ozaman takviye yapıcak pekmez yiyorum gerek kalmasın diye
Baharun2 EdaKnayenkartal bende bugün aç karnına aldım korktum midemi ağrıtır filan diye belli olur bi kaç güne canım
Annesininumudu Baharun2 aç aldığım için mi bilmiyorum ama sürekli ağzımın içinde acı bi su var yediğim hiç bi şeyin tadını alamıyorum doktora sormadan bırakma da istemiyorum
Ozcndln Baharun2 canım bendede kansızlık vardı hatta değerim 9 du sanırsam ve ikinci ayımdan beri kullanıyorum sabah 6 da içip üzerine yatıyorum sonra 10 gibi kahvaltımda istediğim herşeyi tüketebiliyorum 😀😀
Baharun2 Annesininumudu bugün başladım aç karnına almaya canım bişi hissetmedim ama ilk oldugunda sanırım daha belirti yok
Brcntyfr Baharun2 kahvalti oncesi alamiyorsan kahvaltidan 1 saat sonra bilirsin. 1 saat boyuncada sut, sut urunleri cay kahve kola dan uzak durmalisin ilacin etkisini öldürdüğü için. Portakal suyu emilimini yukseltecektir.
Baharun2 Brcntyfr canım kahvaltı sonrası alıyodum hep bi ilerleme yoktu.Bakalım biraz da aç karnına kullanıp tahlil yaptırayım
Annesininumudu Baharun2 yok canım ilk almaya başladığım da bende de belirtiler yoktu on beş gün oldu ben almaya başlayalı
Bahar9235 Baharun2 bende içiyorum eczaneden üzerine yazılan not tok karnına yemekten hemen sonra günde bir yazıyor süt ürünleriyle tüketmeyiniz diyor