Bende aynı oluyordum. O anda tansiyonumu ölçtüm normal çıktı. Doktorum insülin direnci yüzünden dedi. Günde 6 öğün beslenme verdi. 3 ana 3 ara öğün. Ona dikkat edince bir daha olmadı. Ara öğünlerde süt, meyve, kuru meyve, yoğurt, kefir vs. Tuketiyorum