tgba715 Kızlar merhaba. 31. Haftadayım ama daha hiç kıyafet hazırlığım yok çantam da hazır değil 😃 sadece bebeğin beşiği ve reflü yatağı geldi. 1-2 hafta içinde hepsini ayarlamaya çalışacağım yetişir dimi bu durumda olan var mı
Zehraace tgba715 ben de 31 haftadayım bezi ıslak havlusu deterjanı şampuanı kaldı eksik olarak 🥰 çok acemice alışveriş yaptım ama eksik bişe çıkarsa doğunca alırım artık. Birde en fazla 3 aya kadar kullanabileceği kıyafet aldım büyüme durumuna göre alınır nasılsa 🥰
Mnkfslyem 31 haftadayım. Sampuan bikaç krem bez eksiği kaldı oğluşumun ama kendime daha hiçbişi almadım bebişten kendimi unutmuşum 😂 bende inşallah tamamlıcam bu hafta artık.