Hacer8601
Cuma günü sezeryan olacam bogazimdan yanma var kulaklarim acıyor.hamileliginde alfaxil kullanan var mi endiseliyim kullanmakta.şimdi acilde verdikleri baskaydi eczanede o yokmuş alfaxil aynı içeriğe sahip dediler.sabah kullansam mı.doktoroda sorarım da.siz kullandınız mı