Ranamiran karnımın her yerinde hissediyorum bi göbek deliğimin altında bi sağ kasığımda bi yukarda bi aşağıda hiç solda hissetmiyordum bu hafta solda da hissetmeye başladım zaten bebek rahimde olduğu için normal ama sürekli aşağıda hissetmek bilemiyorum doktoruna sor kontrolde bence26+5 im