Aslihan2 Elifekrem25 11 haftadayım betayı görür görmez başladım arada sersemlik yapıyor ama vücudum alıştı 😂ben vajinal kullanınca sızlama ve akıntı yaptı o yüzden hep iciyorum günde 3 kere
Elifekrem25 Kzncbsra benim hamdolsun kanamam yok kan sulandırıcı iğne kullanıyorum önlem için verdi doktor daha önce düşüklerim vardı
Eliifkc Elifekrem25 İlk gebeliğim düşük olduğu için önlem amaçlı verdi doktorum günde 3 de atıyorum evde sarhoş gibi dolaşıyorum.
Beyzan738 Elifekrem25 Bana da verdi doktor sabah öğle akşam iç dedi ama çok uyku hali yapar yaparsa sadce akşam tok iç dedi bende öle yapıyorum daha dün bitti hapim gidip alcam eczaneden
Busranurtopal Ben de kanamadan dolayı kullanıyorum. 1 günde kanama kesildi 1 haftadır günde üç kere kullandım. Artık 1e düştü. Geceleri fitil olarak kullanıyorum
Eliifkc Elifekrem25 internetten baktım hamilelerin alkolü falan yazmış kullananlar öğrendiğimden beri kullanıyorum😂