Kızlar bu gün 28+6 olduk çok şükür ama sabahdan beri bebegimi bir kere hissetim çikolata yedim yine hissetmedim hiç normalde gün içinde hissediyordum ve çok endişelendim sizce normalmi acile gitmelimiyim rahim ağzı kısalığı var erken doğum riskim var biraz endişelendim 😧