07-02-2019 Kızlar yarın 11.de sezeryan dogumum war önerılerınız neler kucuk oglumda war ewe bıran ewel donmek ıstyorum ıns ya bana dua eder mısınız?
metehaninannesiii 07-02-2019 sürekli yuruyus yap canim biran önce ayaga kalkabilmek icin gerekli bol su tuket kuru kayisi hoşafı ic mutlaka kabiz olmanı engeller hemde sut olusumunu artirir
Kuzeyegemoms Doktorunuz izin veriyorsa kesinlikle owli korse alın sezaryenden sonra ilk kalkış anında takıp öyle kalkın. Ben o olmasa asla yürüyemezdim korse sayesinde ayağa kalktığımda hiç bişey hissetmedim sürekli yürüdüm diğer gün her işimi kendim yapıyordum
07-02-2019 Kuzeyegemoms ılk gun ızım werır mı bılmıyorum wermez galıba cunku ılk hamılelıgımde rahım kontrolu yaptıktan sonra ızın wermıstı
Kuzeyegemoms 07-02-2019 bende karına bastırma yapmadılar belki o yüzden doktorum hemen takmama izin verdi 🤷🏻♀️