Arkadaşlar 39.cu haftama girdim bebek erkek…sağlığımız yerinde çok şükür dün kontrolüm. Vardı normal Doğum istiyorum fakat doktorum alttan bakmadı henüz bu aralar vajinamda batma genital bölge ile bacak birleşimindeki kemikte anlık batma kramp gbi bişiler oluyo kıvrandırıyo kaşıklarımda ağrı oluyo doktorum haftaya bakalım canını acıtmayalım 2kez diye alttan bakmadı fakat endişelenip ağrıları ayırt edemiyorum yani normal Doğum istesemde vücut yapım neye müsaitse ona göre Doğum yapıcam hayırlısı…doktorum suyun gelirse kanaman gelirse yada 5dkkada bir bebekte kasılma olursa mutlaka gel dedi biraz bilginize ihtiyacım var Allah herkesin yardımcısı olsun🙏🙏