Hsynftm evet var ama hıssedıyormusun ben 37+5teyım ama ntsde sancı cıkmadı hıc henuz yalancı sancıda anlamıyorum bana olmuyo galıba yada gelıyor ben anlamıyorum gerci ntsye gore cocugumda hareket etmıyor az hareketlı gozukuyor ama normalde tam tersı ne gece ne gunduz durmuyo nstye gırınce uyuyası gelıyo