Aleyyo-09 5 haftalık hamileyim bugün çamaşırımda az birşey kahverengi akıntı gördüm normal mi korkmalı mıyım 🥺🥺
Rmystha Aleyyo-09 benimde hamile olduğumu öğrendiğimden beri oluyor doktor sana yerleşmeye çalışıyor o yüzden normal lekelerin dedi ama kırmızı olursa gel dedi. Fakat herkeste farklıdır sen doktora görün mutlaka
Kbrasmskbyrktr Aleyyo-09 hemen acile git canim progestan başlatabilir kanın her turlusu sıkıntı baksin en azından keseyi görür belki bugün hen
Rmystha Aleyyo-09 bence bekleme git çünkü içine kuruntu düşünce insanın rahat edemiyor. Belkide ilaç vs vericektir
Aleyyo-09 Rmystha hayırlı olsun canım Allah kucağına almayı nasip etsin bizede keseyi görmek nasip olur inşallah
papatya56 5 hafta 2 gunlugum cumartesi pembe lekelenmem oldu progestan igne vuruldum progestan alıyorum geçti çok şükür gıt doktora ilac verırler
Aleyyo-09 Rmystha gitmedim Cuma gününe kadar bekleyeceğim randevum var doktoruma soracağım birdaha olmadı zaten peçeteye de gelmiyor