Arkadaşlar merhabalar utanarak soruyorum ama ben 17 haftalık hamileyim bugün lavaboya girdim çok özür diliyorum ama dışkım çok koyuydu siyahtı bu önemli bir durum mu doktora gitmem gerekir mi ? 1 hafta önce ferro sanol Demir ilacına başlatmıştı beni onunla ilgisi olabilir mi ? Daha önce başına gelen arkadaşlarım var mı acaba