Acelya04 ![[url=https://www.hizliresim.com/7bssm7j][img]https://i.hizliresim.com/7bssm7j.jpeg[/img][/url] [url=https://www.hizliresim.com/scs0xkp][img]https://i.hizliresim.com/scs0xkp.jpeg[/img][/url]](https://) kızlar saçımı açtım 10 numara boya ile boyadım böyle oldu nasıl düzelir
Dilekcnkn Acelya04 Aslında direk tutardı sanırım açık yapacaktın ama iki kutu boya ile güzelce yedirirsen toplarsın diye düşünüyorum veya mor şampuanla ayarlarsın renk tonunu açıcı malesef yumurta sarısı gibi yapıyor
ikimelekannesii22 Acelya04 evde ne kadar boyanırsa boyansın kuaförün boyadığı gibi güzel olmuyor malesef. Kuafore gidin bence
b_e_b_e Kuaför degilim ama bu renk tonunu düzeltmeniz için küllü sarı yada küllü tonlarında boyamanız gerek. En iyisi kuaföre gidin