Sblut23 ay bitmiyor onlar bitmiyor. İlla bir kusur bir fitne fesatlık düşürecekler insanın içine. Bana da çok dediler karnın çok büyük şimdiden acaba önden mi gidiyor, bir gün zayıf gösteren kıyafet giysem aa karnın mı küçüldü, karnım aşağı doğru duruyordu aa bebek çok aşağıda kesin demeler. Hepsine de ya keşke doktor olsaydınız ne çok şey biliyorsunuz deyip bozdum hep. Zerre takmayın onları. Bebek büyüdükçe daha da yukarı çıkacak, zaten o haftalarda aşağılarda duruyor ağırlık orada içinizi ferah tutun, karnınız gayet normal 🌸