Selinbati Van da doğum yapan veya yapicak olanlar varmi nerde hangi hastanede hangi doktorda yaptınız acaba nasıldı bide ücretleri
Esila-05 Selinbati ben 2 ay önce lokman hekim hayat hastanesinde sezeryan oldum doktorum Yasemin Karaman dı
gzdeozss Selinbati lokman hekim hayata gidiyorum bende yasemin hanıma 38+4 günlüğüz normal doğum dedi beklemedeyiz 🙋🏻♀️