yigitegenin_annesi Şeker yüklemesi kaçıncu haftaya kadar yapılmasu lazım bu hafta gitmem gerek ama bazı nedenlerden dolayı gidemiyroum haftyada 28 haftalık olcam haftayada gidebilrimiyim gidemezmiyim bilemiyroum…
llFatma yigitegenin_annesi bunu doktorunuza sormanız gerekiyor sağlık ocağına da sorabilirsiniz arayıp bilgi alın belki verirler bilgi. Ama en mantikli kadın doğuma sorman.
pikachuu yigitegenin_annesi sen git doktoruna sabah erkenden brn saat 7 de gitmistim hemen labrtvrda verdim kanimi sekerimi ictim. 9.30 gbi isim bitti. Bu arada sekerim asiri yuksek cikti ve o aksam insulin baslandi. İhmale gelmez
Minikbebelak pikachuu bir belirti felan varmıydı yoksa yüklemede mi çıktı. Bende düşünmüyordum sağlık ocağında baktıklarında normal çıkıyordu ama şuan bir kararsız kaldım😊
cerenmina yigitegenin_annesi su an 22 haftaligim. Doktorum 5-10 Kasım arası gel seker yüklemesi yapalım dedi. 8 Kasım pazartesi tam 28. Haftam yani doktorum bana 28+3 e kadar süre tanıdı.
pikachuu Minikbebelak saglik ocaginda aclik bakiolar benimde normaldi. Snra ben bulanik gormeye basladim snra seker testinde cikti