Ben de 30. Haftadayım. Bende de son 1 haftadır müthiş mide yanması oluyor. Gece saatlerce uyuyamıyorum bazen 😥 doktorum gaviscon şurup vermişti ama o da bazen işe yarıyor bazen yaramıyor. Süt de sevmiyorum ağzıma sürmem😥 başka bir önerisi olan var mıdırrr 😕🙏🏻