Elly85 bende pilates yapıyordum hatta hamileliğin ilk baslarında da yapmışım bilmeden. öğrenince doktorumla konuştum ve pilatesi yapmamamı istedi. hamilelikte extra terlemek ıyı degıldır dedı. ayrıca eger pilatesi bir kadın dogum doktoru nun da eşliğinde yapıorsan devam edebılırsın dedı ama spor salonlarında veya bazı özel yerlerde yapılanı tavsıye etmedıgını, her zaman bır rıskın olgunu belirttı. bende üzülerek bırakmak zorunda kaldım.. onun yerıne yuzme, yuruyus yapılabılırmış bır sakınca yokmuş. bol yuruyus yapıyorum bende..