TatlisBirAnne Isra38 Üzülerek söylüyorum ki dikkatlice bakmaya gerek yok. Gebelik olunca zaten belli oluyor çizgi. Hakkınızda hayırlısı olsun
Bebegim000 Bende göremedim hayırlısı olsun hakkınızda ama idrarda geç çıkıyor gecikmeniz olduysa mutlaka kan verin baktırın
Gghgfdd Isra38 bence adeten 3 gun sonra yapın yanı 3.4 gun gecıncr cunkı gec dollenebıkıo gozukmeyebılır adet gecıkıncr yap yada kan testı yap ınsallah vardır❤️