Seymaben Kızlar 11 haftalık hamileyim düşük tiskşn var progestan fitil kullanıyorum fitili taktıkdan yarım saat sonra falan su gibi akıntım oluyor koku vs falan yok normalmidir🤔
58ee Seymaben valla aynı haftadayız aynı şeyi bende yaşıyorum 4 haftalıkken kahverengi leke basladı 11 geldik az az olsa da hala var su gibi de oluyor igne kullandım progestan devam hala 10 gün var randevuma zaman da geçmiyor
Seymaben 58ee evet benimde düşük riskim var iğne falan oldum ama özellikle son 1 haftadır fitili 2 den 3 e çıkardık kullandıkdan yarım saat sonra başlıyor çamaşır yıkamaktan gına geldi🤦🏻♀️İnşallah normaldır🤗
58ee Seymaben ben fitil kullandığım zaman beyaz bişey geliyordu ama lekelenme olduğu ıcın fitil kulanımını bıraktırdı doktor ağızdan alınması gerektıgını söyledi