Umudayolculuk36 Kızlar karnımdan eğilmiyorum kuaföre gidip asla yaptıramam kendimde alamıyorum eşime aldırmayı düşünüyorum yaparım olur diyor hevesleniyor çok sık değil tüylerim başka kadın gözünden fikrinizi almak istiyorum
Nurklc38 Umudayolculuk36 Bende alamıyorum ama eşime de aldırmayı düşünmuyorum kuaföre gitsem diyor kendi kendime 🤦🏼♂️
Inci3434 Umudayolculuk36 agdayi cekmesini esin bilecek mi? Youtube dan izlet teknigini. Kocan yapabilir hic sikinti yok ama bence kenarlarinda fln canini yakabilir cekmeyi tam bilmedigi icin. Kuafore git ne olcak ki yaa cok ilgincsiniz nesinden utaniyosunuz
Humeyrakrtl64 Bende cok zorlaniyorum yaa bende asla gidemem kuaföre esimede aldiramam makineyle ayna karsisinda almaya calisiyorum jiletle almak iyi degil cok cabuk ve sert cikiyo zor isimiz valla
alparslanannesii1661 Nurklc38 bende kuafore gidiyorum basindan beri cok buyuk rahatlik inanilmaz rahatim gercekten tavsiye ederim evdeki çileye degmez 10 dk da tertemiz
2801 Fundabshn ben 34.haftamda kuaföre gittim jiletten agdaya gectim düşünün o kadr kalındı tüylerim 🤦🏻♀️Öldüm öldüm dirildim ancak 1 ay oldu hala çok rahatım iyikide gitmişim diyorum 2 hafta sonra çatı muayenesine gitcem ondan bir gün önce tekrar gitmeyi düşünüyorum gerçekten çok rahatmış
alparslanannesii1661 Umudayolculuk36 kesinlikle dogru bulmuyorum kuaföre asla yaptirmam demenizde sebep nedir nolursa olsun kocam kilimi tüyümü gormemeli bir kadin olarak cekiciligin gittigini düşünüyorum bu benim düşüncem ama bence yaptirmayin esiniz artik orayi hep oyle hatirlayacak gibi geliyor
EgeAlya alparslanannesii1661 niye erkeklerde kıl yok mu tabiatı gereği biz onları gördüğümüzde aaay ııy diyoz mu😁 ah bu algıcılık hep kadın cünsel obje olmak zorunda değil mi erkekler için.. doğallıktan yana ise sıkıntı yok eşi demek ki sorun yapmıyor mıymıy biri değil😅😅 ne güzel kadını kılı için sevmiyor işte demek kadını her türlü güzel geliyor adama böyleyse zaten o ilişkinin önünde hiçbişey duramaz kıl bile😅
BusrAras- Eşiniz agda yapamaz yani canınız cok yanar kuaföre gidin bes dk da alır tertemiz oluyo ben hep kendim aldım ama son ayımda kuaföre giderim
honeysmom Umudayolculuk36 Ben pandemiden dolayı kuaföre gitmeye korkuyorum o yüzden ayna koyup karşıma venüsün jiletiyle alıyorum.
Happy-41 honeysmom ne kadar zamanda çıkıyor venusun jiletini çok duydum geç çıkıyor diye doğrumu .birde kesme riski yok sanırım. Tavsiye edermisiniz
Semy Umudayolculuk36 kuaföre gidememe sebebiniz utanmanızdan kaynaklıysa hiç utanmayın. Eşinizde yapar tabi ama yanlış yöne çektiğinde vs canınızdan can kopar. Kuaförde 10 dakika bile sürmüyor ve hiç acımıyor. Ben o şekilde gidiyorum cok büyük kolaylık. Ama siz bilirsiniz tabi ki
Yagmur00 Umudayolculuk36 esın alabilir camım sonucta hayatı paylaşmak lazım utanacak birsey yok cankm ben jilet le alıyorum ayna karsında oyle ıdere ediyorum esımde alırım diyor
EgeAlya Yagmur00 hastalıkta sağlıkta yaşlılıkta aynen öyşe Allah muhtaç etmesin ama adam gerekirse karısının altını bile alır eğer adamsa çok haklısınız
Eminemirza Umudayolculuk36 gecen kuafore gitim ilk defadir aliyorum 5 daka bile surmedi ama cok utandim
elaweannesi @Fundabshn sakıncası yok canım sordum doktoruma ben tüm vücut serbest dedi bel we karın bölgesi hariç
Fundabshn elaweannesi O zaman bende bi doktoruma danışayım ona göre ağdaya giderim bakalım hayırlısı artık 😊
prensesannesiiiii Umudayolculuk36 bende ayna karsısında alıyorum eşime yaptıramam bu bızım özelimiz sonucta herşeyi bilmelerine gerek yok görmemesi en iyisii 💁🏻♀️
Elif0712 Umudayolculuk36 hevesleniyor kismina takildim 😂🙈 bnm ucuncu bebegim hic esime yaptirmadim asla yaptiramam diyebilirim o kadar icli disli olmaya gerek yok tuysuzum zaten her dusa girdigimde jiletle geciyorum uzerinden artmiyorda tertemiz oluyor herzaman
alparslanannesii1661 EgeAlya o yazimin icinde küçük bir yerlerde bu benim düşüncem yazıyor bakin bakin cok uzak değil 😂 bu benim düşüncem olurmu degistirecek haliniz yok ben boyle düşünüyorum böyle yapıyorum 😘
Melek1347 EgeAlya katılıyorum size eşimizin bizden midesi bulanacak ise neden eşimiz olsunlar dimi yani ben de kuaföre gideceğim ama önden makina ile eşimiz alabilir yani sonuçta görmüyoruz ve biz yapamayız yani Eşimizin bu konuda bize yardımcı olması lazım tek başımıza çoçuk yapmıyoruz da 😀😀😀
EgeAlya alparslanannesii1661 tamam bence yaptırmayın demişsiniz ben de bence yaptırabilir diyom medeni bi tartışma oldu 😀😀😘