Bazen insan öyle zamanlardan geçiyor ama kişi kendinin doktorudur derdi hep annem. Ben de bunu düşünüp şükrediyorum ve oyalanacak bir şeyler buluyorum. Riskli gebelik geçirdiğim için tam bir buçuk aydır evdeyim. İşe gidemiyorum, sokağa kontroller dışında yalnızca 3 defa çıktım. En azından evin önüne yürüyüş yapmaya çıkıyorsan, markete gidebiliyorsan, şükret hadi 😂😉