Çok geçmiş olsun canım benim inşallah çabucak atlatırsın, benimde burnum tıkalı biraz ama inşallah griptir tek doz aşımda var ama açıkcası test yaptırmadım eşimde bişey olmadığı için çünkü ben hep evdeyim üşütmedir diye düşündüm sen ilk nasıl hissettin