37+4gunluk hamileyim 36.haftamda Nisanim geldı ama hala doğum olmadı ebeler 1.5 cm açıklık var dediler snra kontrole gittim doktora doktorda baktı muayne etti ilk doğumundan kalma açıklık dedı sizce mümkün mü yani aradan 8 yıl geçmiş o açıklık kalır mi🤷♀️