Arkadaşlar şuan 14 haftalık hamileyim 13 haftada doktor bebeğin eşinin aşağıda olduğunu ama zamanla yukarı çıkabiliceğini söyledi çıkamada sezeryan olursun dedi ama internette okuduğum kadarıyla düşük riski varmış erken doğum aranızda yaşayan oldumu 🥺🥺