21_28 Merhaba arkadaslar 19+3 haftalik hamileyim bu gun dr gitdim dr usagin gobek deliyinin ortada diyil birazcik asagda oldugunu soyledi🙄kormadim diyil yani boyle bir seyle karsilasan varmi?
Sogancik 21_28 bebek aşağıda galiba anladığım kadarıyla. Bol bol dinlenin ağır iş yapmayın. Çıkacak yukarı o🏵️