Havvabaht Kızlar 40. Haftaya girdim bugün hala bir belirti yok.Çatı muayenesi yapmadılar hala. Kontroller 3 günde bire indi. Perşembe yeniden çagırdı muaneye sizce yatışımı verirler mi artık. Nst de sancı cıkmıyor. O yüzden açıklıgıma bakmadılar hiç.
Polyannaa123 Havvabaht bende 39+1 im bizdede hiç belirti yok 41 e kadar bekleriz diyorlar ama bebeğin kilosu 4 ü geçecek o zmana kadar sizin bebişin kilosu nasıl normal doğum için sıkıntı olacakmı
Havvabaht Polyannaa123 3300 bizim 2 hafta geriden geliyor karın çevresi. 300 400 gram zaten yanılma payı oluyor. 4ü geçsede önemli değil zaten canm
Ayselina Havvabaht sancı yok DİE bakmadılar demekki benim sancım %60 larda çıkıyor 39 hafta olduk açılmama baktı doktor agrılara dayan bekleyelim dedi sancı olunca bakıyorlar açılmaya genelde hayırlısı olsun canım🙏🏻