Sevcan_ylcn Kızlar 12haftalik hamileyim bir hafta sonra kontrolüm var 2li tarama testi yapılacak cinsiyetide ogrenebilirmiyim acaba çok heyecanlıyım 🥰
blueberyy00 Sevcan_ylcn Bende 12 haftalığım bugün yaptırdım ultrasonda bakmadı doktor kesin bisy diyemem cinsiyete dedi sonra kesinleşince dedi soylerm dedi kan aldilar ya o kanda cikiyor mu cinsiyet acaba
Liyaaaaam Sevcan_ylcn 12+4 de gittim ikili tarama yapıldı kız dedi ben şok 😂 ama tahminde bulundu o kadar erken belli olacağını düşünüyorum 🤷🏻♀️
Seymanurkaracavus Bende bugun 12.haftama girdim cinsiyete erken dedii 15 gun sonra 2 li tarama sonucum çıkıcak ozama tekrar bakariz dedi bakalim hayırlisı🥰🥰