22 haftalığız bugün yaptırdık ayrıntılı ultrasonu devletten randevu bulamadım her yer 500 istiyordu 300 e yapan bir yer buldum yaptırdım gayet iyiydi memnun kaldım çok fahiş fiyatlar vermeye gerek yok bence aynı işlemi yapıyorlar hamileyiz diye sömürüyorlar