deutschetraum ben de 28 haftalıkken oldum. 5 gün evde 17 gün hastanede yattım. Ateşim asla düşmüyordu ve sürekli kusuyordum. En sonunda nefes darlığı da gelince resmen ölüyorum dedim. Hastaneye ilk yattığım zamanları hatırlamıyorum bile baygındım resmen. Baya zor atlattım. Ama şu an çok şükür iyiyim 35.haftamdayım. Sana tavsiyem ateşin düşmezse evde bekleme zaman kaybetme git ciğerlerine inmeden. Ve bağışıklığını güçlü tutmak için kussan dahi yemeğini ye. Ben yiyemediğim için kötü oldum. Emin ol yedikçe iyileşiyorsun. İnşAllah kolay atlatırsın moral çok önemli. Aman ölüyorum vs diye düşünme. Haberlerde evet hep hamileleri ele almışlar fakat aşı olsunlar diye yapılan bir şey olduğunu düşünüyorum. O yüzden kendini korkutma. Bol dua et, ve pozitif düşün. Sen güçlü ol ki bebek de olsun. Geçmiş olsun