Kızlar hello,
ben 32. Haftama girerken rapor almak istiyorum, ama çalışmakta istiyorum muhasebecim sen bilirdin rapor alıp çalışabilirsin istersen sigortan ödenmez sadece o süre zarfında dedi. Rapor almamdaki amaçta patronumla ikimiz çalışıyoruz birde strajyer eleman var. Ben her istediğimde izin alamıyorum yada rahatsız olsam güç bela izin veriyor. Hiç yoktan kendimi rahatsız hissedersem raporum var derim gitmesem de laf edemez ama raporsuz olunca sürekli laf ediyor kontrollere giderken falan özele gidiyorum orası yakın mesela 15 20 dk da gelip gidiyorum ama devlet hastanesine randevu alsam en yakını 1 saat ona laf ediyor patronum sürekli BÖyle mi olacak diye sizce ne yapsam rapor alıp çalışmaya devam etsem mi yada almadan çalışmaya devam mı etsem çünkü şuan kredi borcu ödüyoruz ekstra kira faturalar bebek giderleri var ben çalışırsam ancak yetiyor kafamda deli sorular