Bugün perinatoloji kontrolüm vardı, 20 dakika kadar ultrason ile muayene oldum. Şekerim biraz yüksek diye yönlendirilmiştim. Hoca bebeğin el ayak kalp böbrek mide beyin dudak göz burun kemik ölçümü vs herşeyi tek tek yaptı, herşey gayet güzel hiç bir anomali görünmedi sağlıklı maşallah, testlere karşıyım. Doktor zorla bana 3lüyü sırf şekerim var diye istemeyerek yaptı. Onun sonucuda 1/100 ile 1/250 arası olması lazımmış. Benim 1/300 çıkmış. Ne risk var nede yok diyebilirim dedi çok üstünde durmadı. Özel hastanedeki doktorum 3lü testin çöp olduğunu hem gereksiz hemde yanılma pyının çok yüksek olduğunu söylemişti. Bende bi tık yüksek olmasına takılmıyorum benim evladım neyse kabulum allah sağlıklı doğmasını nasip etsin. Hem bu tarama sonucu hakkında tecrübelerinizi bekliyorum. Hemde perinatoloji 2 hafta 1 gel dedi bana detaylı ultrason bu mu dedi 20-24 renkli doppler ayrıntılı ultrason özellerde yaptırılır dedi ama Ümraniye eğitim araştırmaya gidiyorum. Ben zaten bebeğin tüm uzuv ve organlarını burdan inceleyeceğim dedi. Anlamadığım benim ekstra ne yapmam lazım bu yeterli mi