ebru_kls Gebeliğinde tüy dökücü kullananlar var mı acaba ? Son ayımdayım doktor kullanabilirsin dedi ancak yine de endişeliyim merak ediyorum kullananlar yada bu konu da bilgisi olanlar yazabilir mi ? teşekkürler.
gunesveguney ebru_kls ben sorduğumda içindeki kimyasallardan dolayı önermiyorum demişti bebek bakımı ile ilgili kitap okuyorum orda da tavsiye edilmediği yazıyordu o yüzden kullanmadım ben hiç
Zehra9616 ebru_kls son ayinsa agda yaptirman daha mantikli aslinda rahatlik acisindan kimyasaldansa agda daha iyi
Nihal42- ebru_kls ağdaya git cnm tüy dökücü ve jilet iyi değil. Sende rahat edersin. Doğumdan sonra da rahatlık önemli bebekle wc ye gitmek bile dert unutma
Nihal42- ebru_kls ben hiç duymadım tetiklediğini.ben doğumdan bir gün önce gittim. Tertemiz doğuma girdim. Birde lohusalığımı da rahat geçiriyorum temiz temiz
Fasulyeninannesi1 Agdaya hayatta gitmem tuy dokucu aklimi kurcaliyor gercekten benim de. Jilet belli bir aydan sonra egilmek zor olacagi icin zorlayacak. Esine yaptiranlar var da benimki kukumu keser diye korkuyorum 😁😁