24 Eylülde Reglime 4 gün kala hamile olduğumu öğrendim 14,13 değer ile 28 Eylül yani bugün akıntımla birlikte çamur rengi gibi kanamam olmaya başladı doktora gittim kan verdim beta değerim 216 ya yükselmiş sıkıntı görünmüyor kanaman yoğun ve açık renk olmadığı sürece dedi korkuyorum bişey olacak diye benim gibi olan var mı ? 4+1 haftadayım🥺