Aysegul354 Ailem uzakta en son 12. Haftada gördüm. Hamilelik tek basima geçiyor üzülüyorum. 27.haftadayiz 32den sonra almicaklar ucaga. Virusten korkuyorum napicam bilmiyorum. Gitsem mi 2 3 haftalik karar veremiyorum 😑
Zeyyyn Aysegul354 9 aya girdim memlekete gitmedim riskiniz yoksa gidin gelin maske kolonya bir şekilde korunulur bir 6 ay daha gidemem kış geliyor annem babam geldi ama özlediklerimde var
Elika0 Git canım korkma. Çift kat maskeni tak kolonyanı yanına al hiçbirşey olmaz. Ben hergün metro metrobüs ve otobüs kullanıyorum işe gidip gelmek için. Toplam 4 saatim yolda geçiyor. Dikkat ettikten sonra hiçbirşey olmaz.
Aysegul354 Zeyyyn hamd olsun riskimiz yok sadece virusten korkuyorum ama cokda özledim burda kimsem yok hamileligim tek başıma geçiyor üzülüyorum. Yoldan degil virusten korkuyorum
Elika0 Aysegul354 evdeyken de eşiniz çalışıyor bulaşma riski siz evdeyken de var. Ben sizin yerinizde olsam gider kafamı dağıtır ailemle Özlem gideriririm