Gulcingezer kadifemsii 4. Demin yaptm daha kirmizi geldi bana aslinda ama ben dunu degerlendirdim acikcasi ne olur ne olmaz diye
Gulcingezer umutluanneadayi aslinda 4 damla ama oyle oldu test aslinda dune gore daha kirmizi geldi bgun sanki ?
Kubraozd Gulcingezer bugün yumurtlama günün canım yoğun idrar olmuş sadece öyle olabiliyor yumurtlamanın en yoğun olduğu gün o gün bugün 😂
Powergirls Gulcingezer çünkü bozuk gibi geldi test bana hayali çizgi de var 2 3 damla damlat fazla damlatma
Gulcingezer Powergirls bgun aksama dogru tekrsr tekrarlar atarim o zaman ben bgun yada yarin olur diye dusunuyorm akintim yok cnku henuz normalde olur
Powergirls Gulcingezer tamam canım öyle yap bide yanlarına istersen adetten itibaren sayıp yaz ben öyle yapardım misal 10.gun 11 gün diye daha iyi anlarsın kaçıncı gün yumurtladigini unutsanda bakarsın 🤗
Minigim24 Gulcingezer kuzum hiç kullanmadım ovülasyon testi, direk tarih üzerinden aşağı yukarı hesaplamıştım ben denk geldi benimki. İnşallah en kısa zamanda en güzel şekilde hayırlısıyla olacak sabır ve azim ❤️🥰
Gulcingezer Powergirls aynen canim benim teefonfa takvim oldugu icin ordan bakiyorm tarihlere o yuzden oraya yazmadim ama bugun yarin eli kulaginda gbi bgun 13. Gunu
Gulcingezer Meryemcelikaliyeva ben ilk gebeligimi de boyle yakalamistm bakalim bu seferki ne zaman olucak
Gulcingezer Kubraozd hadi bakalim ins dun degerlendirdm bgunu bos birakip yarinda degerlendiririm artik gerisi Allah’tan🙏🏻🥰🥰
Gulcingezer Minigim24 canim benim ins bakalim boyle testle daha saglam oluyo diye sansa birakmayim dedim ins olur 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥰