18+1 olduk ama biz ikiziz 🙂 başka varmı bilmiyorum. Biri kız biri erkek sesi doktorumuz inşallah değişmez bakalım 🙂
Kız olan -175 gr , erkek ılan - 180 gr. Bende şimdiye kadar 3 kilo aldım . İnşallah iyidir. Başka ikiz olup aynı dönemlerde olduğumuz varmı acaba genişlerim durumu nedir söyleyebilirler mi ? 🙂