hlalclk- aynı haftada ayni şikayetle 20 gün bekledim artık sonunda agri kasilmalara döndü yok bu normal değil deyip hastaneye gittim, erken doğum tehtidiyle 10 gün yattım. Açıklık vs hicbisi yoktu sadece doğum sancısı vardi, 2. Gebelik olduğu için bu sancılar rahmi cok kolay acar dediler ilaçlarla sancıyı kestiler sonra taburcu oldum simdi kontrole gidiyorum. 34 haftalık oldum, bugünden itibaren doğmak isterse durdurmicaz dediler. Kendinizi korkutmayin endişe de etmeyin ama benim durumum gibi olabilir siz benim gibi zaman kaybetmeyin derim. Hem kendime eziyet ettim hem de riskli bi durum olsa ihmal etmiş olacaktım…