ebruus kizlar benim aclik sadece yuksekti son cagre insulinden once yuruyus tu 5 gundur her aksam yarim saat yuruyus ve diyetle dengeledim sukurler olsun!!! boyle olan varsa oneriirm yuruyusu!!