Gokcekatun_ Merhaba hamisler Bebeğinizin tekmeleeini ilk ne zaman hisseetibiz benim üç aylık ama ben birkaç kere hissett 1. im.boyle göz seyirmesi olur ya onu kasığımda hissettim geriliyor gibiydi böyle minicik iki@ üç saniye sürdü
Elif0712 Gokcekatun_ bebek canlanmis derler cok az insan hisseder bnmde ucuncu bebegim 12 haftada kelebek kanat cirpar gibi 4 5 sn bisey oldu sonra 14 haftamda bebegin dokunuzlarini hissetmeye basladim ama ucuncu oldugu icin birde zayifim ic karnim dar ilk bebegimi 16 haftamda ikinciyi 18 19 da hissetmistim
Cansuada24 Gokcekatun_ tekme hissedilir mi 3 ayda bilmemde bende sanki karnımda böyle kelebek ucusu gibi hissettim suan hissetmememiz normal sanırım benimde ilk gebeligim
Canselyaren Erkek bebek ler daha erken hareket eder derler doğruluğu varmı bilmiyorum bnimde ikinci gebelik 14.haftada hissettim
Civcivim000 Ben de 13 haftanın içindeyken 2 gün arayla pıt pıt hissettim ilkini ciddiye almadım çok kısaydı burda da gaz bağırsak hareketi vs okumuştum erken haftada hissedilmez vs diye ciddiye almadım ama 2.si daha belirgindi 31 yaşındayım hiç öykr bağırsak gaz hissetmedim 😄 doktora sordum çok erken dedi ama bebeğimdi bence 😊 erkek bu arada benimki erkekler daha erken hissedilir diyorlar 17 haftama girdim son iki haftadır da karnımda sağa sola yer değiştirdiğini hissediyorum ama henüz dışardan görünen tekmeler vs bişey yok😊