Kızlar ne yapacağımı bilmiyorum bebeğim 1 aylık ve yeni yeni huylar edindi bir iki haftadır aynı hareketleri yapıyor göğsümü alıyor ağzında geveliyor uzatıyor gevşek gevşek tutuyor sonra bırakıyor süt ağzına geliyor onuda ağzından atıyor zar zor emziriyorum ne yapacağımı bilmiyorum neden böyle yapıyor bir de krize giriyor kızariyor ağlıyor zorla tutturuyorum almıyor ne yapacağım bilmiyorum sizin başınıza öyle bir şey gelen var mı nasıl başa çıktınız ne yaptınız lütfen yardım edin aç kalıyor ama mama vermek istemiyorum zaten birkaç kere mama verdim diye mi böyle oldu bilmiyorum