Benım ilk hamılelıgım tam 16+0 da hissetmeye başladım sırt üstü uzanıp elımı karnıma koyuyorum bes on dk içinde illakı hıssedıyorum ama deneyeceksenız cok sırt üstü uzanmayın arada yapın zararlı bılıyorsunuzdur. Ben bebegımı bir tek öyle hissedıyorum o yuzden gun ıcerısınde bazen yapıyorum