Vallahi benim de bazen içesim gelmiyor veya çok uykum oluyor es geçiyorum çünkü hap çok büyük ve boğazımdan zor geçiyor her ilaç yutmada öğürüyorum vallahi bilmiyorum ne yapacağız..Ben decavid içiyorum vitamin harici de içinde bişeyler var içmediğim zaman biraz pişman oluyorum